Friday 18 May 2012

wanita

assalamualaikum.hai

hai semua..sihat x??..hope u guys sihat-sihat jew k..hope u guys boley melompat,berlari,guling-guling,dan sebagainya..hehe... ok itu rapuan zati di waktu petang :).. still lagi kat pejabat... as u all know hari nie hari last zati kat sini as praktikal student..waa..sebak seyh.. 5 bulan kat sini macam-macam dah buat.. ok nie entry lain bukan LATIHAN INDUSTRI nya entry..hehe malam nanti zati update pasal tempat praktikal zati k..tu pon klo zati x pi berjimba ngan abng zati.ehehe..

hmmm..
wanita,perempuan,girls,cewek dan awek.. satu jantina kan semua nie..satu makhluk yang Allah cipta untuk di jadikan pasangan untuk seorang lelaki kan.. wanita nie merupakan satu ciptaan yang kompleks yang sukar di pahami..sukar dipahami??..pompuan tu cam alien ke sampai susah sangat nak paham..ehehe.. aish kalau ada orang tanya camtu..zati ketuk pala dye ea..ehehe... wanita nie kompleks sebab dye nie macam pelakon..susah nak baca apa yang tersirat di hati. susah nak tahu apa dye nak..

situasi satu :calling dalam telefon selepas kantoi si handsome bohong si manis
si handsome :.awak ok x ni ??.saya minta maaf sangat-sangat.saya bukan sengaja bohong awak...saya takut awak mara saya.saya ngan dye kawan ja...
si manis:..its ok la awak...saya ok ja nie... awak ngan dye kawan ja... saya taw awak sayang saya (sambil ketawa).
ok itu bohong ye si handsome..mustahil bagi seorang pompuan nak terima dengan mudah yang si handsome bohong dye kan.. so before u cheat her think about her feeling...

situasi 2 :...si handsome x ngat tarikh2 penting si manis..
si manis: awak taw x semalam hari lahir saya ??..
si handsome: yeke awak bukan birthday awak da lama lepas ke ??.
si manis:.ketawa sambil tersenyum.. :) 
pelik kan perempuan..still lagi tersenyum :)

that why la napa zati cakap. perempuan susah nak di pahami..zati paham. entry nie macam back up perempuan..of course la..x kan la si manis nak back up si handsome..x macho la sayang2 semua..aish..

hati wanita nie lembut senang tersentuh senang terguris..mungkin wanita tunjuk yang dye tabah selepas terluka.tapi itu dusta..sedangkan luka ada parutnya.. :).. 


p/s penaja : berfikir menggunkan akal bukan dengan hati.. :)


maaf terkasar bahasa.. senyum :)

No comments:

Post a Comment