Sunday 28 October 2012

dunia tanpa sempadan..

hye..assalamualaikum...

hai semua..sebelum balik melaka nie nak wat short entry sikit...ntah la..tetiba ja rasa datang idea nie..ehehe...fleeewwww...terbang masuk pala den nie ah..  tetiba ja la nak menaip tentang nie.. hmm dunia tanpa sempadan...dunia tanpa halangan.. this quote make me feel like..umpphhh...
dunia penuh dengan kemajuan it..kemajuan teknologi.. mungkin mendatangkan 1001 kemungkinan..mungkin kegembiraan dan mungkin kesedihan...
 
senyuman dan tangisan memberi pelbagai reaksi...
dunia tanpa sempadan mampu merapatkan hubungan yang jauh..mampu menemukan yang hilang..tapi dunia tanpa sempadan nie juga mampu membuatkan satu hati sakit,terluka,sedih... kadang-kadang dunia tanpa sempadan ni mampu membuatkan hubungan yang sedia ada terputus..aku pon xtaw la.. 

dunia tanpa sempadan mampu menimbulkan rasa cinta,rasa sayang,rasa rindu tanpa mengenal siapa yang di cinta,siapa yang dirindu dan siapa yang disayang??...aisshh peningkan kepala nie.. pelik kan hidup nie.. pelik sangat-sangat.. terus terang aku cakap banyak sangat pengalaman aku dengan dunia tanpa sempadan nie.. aku jatuh cinta..aku sayang aku suke mereka yang di alam maya..mereka yang x pernah wujud dalam kamus aku sebelum ini.. tapii.. semuanye kecundang.. kekadang its make me like umpphh... aku xpaham..aku x skew.. aku sakit hati...aku benci...

eh napa terasa panjang plak entry ni td kata pendek..ehehe...sorry la.. xpasan la plak..ehehe...

papewpon.. pk la yang terbaik.. dalam dunia penuh dugaan penuh cabaran..pemikiran yang matang mampu menentukan perjalanan itu senang atau susah...

p/s penaja : mungkin pemikiran yang matang mampu menukar kehidupan seseorang itu :D

xperlu cantik  simple pon okie kan?


maaf terkasar bahasa.. senyum :)

No comments:

Post a Comment