Thursday 28 February 2013

tanpa tajuk :)... 4.41am-5.02am

hai.. assalamualaikum~..

hai assalamualaikum geng.. 
sekarang jam kat ujung belah kanan bawah lappy zati menunjukan pukul 4.41.. and tangn ni lincah nak menaip something yang aku sendiri x taw hujung pangkalnye.. 
niat hati nak bangun minumj air soya yang sekotak dalam peti ais tu.. ondaway masuk bilik... nampak broadband and lappy aku nie.. apa lagi.. on and typing errors start begin to make and errors... :)...
test audit.. aiishh sesak kepala nie menghadap teori yang mungkin boley membuat urat dawai dalam kepala nie terbelit dan susah dirungkai.. grrr...
dari bab satu till bab 3.. ok.. teori jangan nak mengada-ngada jadi susah untuk aku.. aku x ske main kejar-kejar ngan ko.. please sit down in my head untill i call u to come out.. " bajet-bajet yang teori-teori yang didalam bahasa inggeris tu faham and listen to me.. ahaha..
pening pala.. ntah la.. 
everything seems like not right in me lately.. everything goes wrong here and there...
maybe its all my fault.. and i accept that..
trying to make it right.. but.. 
zati please jangan nak putus asa ye.. try and try to make it right..
xpa sekarang penat... xpa sekarang mengalir air mata.. janji nanti kau bahagia.. :)..

dah seminggu dah itam cam nak x nak layan aku.. grr...
miss my all itam... miss gila-gila...
itam mesti marah aku lagi..dulu sebelum tido aku call dye layan jew.. sekarang.. aishh nak menangis jew keja aku sebelum masuk tido...
dye bosan ke ngan aku ea??..
hmm..
x harap pon dye mcg aku selalu cukup la aku taw dye sihat and ada.. 
dah try untuk x menaip mcg.. "pak cik" and send to 01......... tapi.. " tapi mcg sent and thats show aku x mampu nak x nak mcg dye...
grrr.. okie sapa baik sila ketuk pala aku sekarang...

itam bz nak final projek kot thats why dye jadi camnie.. :)
ITAM.. gemuk dah fikir positive hope its right k..
gudluck taw.. final projek wat betul-betul..


bila dah dekat dengan final exam nie.. homesick menjadi-jadi.. mula rindu emak.. taw x.. tu tanda aku tension..grr.. sebulan lebih jew lagi.. buat kepala aku pusing.. draft kedua exam dah keluar and maybe akan jadi rasmi bila tiada lagi perubahan...
23 april to 2 may.. save the date.. :)
orang duk save the date untuk menikah aku nak berperang dengan pen dan kertas, :)
wish me all the best ye geng..

p/s: aku x pandai untuk mengambil hati sesiapa tapi aku berharap sesiapa yang mengambil hati aku jangan buat mai kerana ia mudah pecah dan sukar disambung kembali.  :)

mata dah mula mengantuk.. 
see u all till the next post :)
sayang diri sendiri sebelum sayang orang lain.. :)..

bye geng 
salam...



maaf terkasar bahasa.. senyum :)

No comments:

Post a Comment