Saturday 4 May 2013

Diari hatiku

hye.. assalamualaikum...

hai.. assalamualaikum semua.. :D.. 
aiisshh siang tadi dah penat halau burung kakak tua yang buat sarang kat dalam burung nie.. aiishh sepah-sepah tahi burung busyuk-busyuk dye tu..ehehe

xtaw apa yang nak aku perbaharui untuk blog nie.. terus terang aku nak katakan yang aku bukanlah seorang yang tegar dalam mengarang ayat indah.. aku hanya mampu menulis apa yang aku mahu katakan dan apa yang tersirat dalam hati..aku tahu yang aku x kan menjadi seorang blogger yang hot mantap and superb kebabom cam Maria Elena ke.. Hanis Zalikha ke.. aku hanya izzati karim yang menaip tanpa hala tuju..mengarang dengan hati mungkin :)...

mungkin ramai yang akan cakap yang aku ni x malu ke nak cerita-cerita aku kat sini... trully yes i admit yang benda nie memalukan and its like open your own mistake and your own weaknes. tapi entah la.. lebih selesa menaip walaupun kadang kala ada typing error yang mungkin sengaja and x sengaja... tapi after crying depan lappy senyum depan lappy and ketawa depan lappy everything goes ntah kemana.. aku rasa seperti biasa...menulis cara yang terbaik untuk meluah kan perasaan.. and yess!! aku gunakan cara ini... marah suka rindu..sedih.. everything i wrote in here...

malam nie aku nak cerita yang aku rindu kan sorang mamat nie.. 

sangat-sangat rindu kan dye..ya aku rindu.. malu nak cakap kat dye.. segan dah nak call dye.. shy dah nak mcg dye.. kadang-kadang aku call and mcg x berangkat and tak berbalas.. think positif kredit xdew or tertidur.. tapi lepas aku mimpi semalam aku jadi segan giler kat dye...mimpi yang mungkin buka fikiran aku yang dye x ske aku.. hmm.. tetiba je aku mimpi dye mara aku update pasal dye and aku.. aku sedar yang aku xdew papew pon ngan dye.. tapi... hati kan.. sapa yang tahu.. aku dah try kawal.. tapi kadang-kadang bila dah lama x contact aku jadi rindu..

agak-agak itam rindu x kat aku???

ya aku mengaku yang aku cepat jatuh hati.aku cepat sayang kan orang.. hmm.. 
ntah la..dulu sebelum aku buka hati aku untuk itam aku dah cakap yang aku x nak sayang orang..sebab aku taw orang tu akan pergi dari aku.. sayang mereka x kan kekal lama untuk aku. hmm.. tapi aku di label ego tinggi.. bila ego tu aku dah buang..apa dah jadi..hmmm

kadang-kadang terasa diri ni jadi barang permainan pon ada gak.. 
mula-mula kata sayang then kata x.. mudah sangat aku percaya kata-kata mereka kan.. aiishh zati mudah sangat kau buka hati kau.. mudah sangat kau nak sakit kan hati kau sendiri.. 
sobs..sobs.. okie cari tisuu jap

till the next post...
pemilik blog gembeng duduk bawah bantal :D.. 

thanks

luv u :D





maaf terkasar bahasa.. senyum :)

No comments:

Post a Comment