Friday 31 January 2014

1/2/2014

hai assalamualaikum...

bulan baru hari baru entry baru dan semuanye baru hehehe...
welcome februari and bye-bye january :)..
pejam celik pejam celik dah sebulan dah 2014. :).. and its feel cam sekejap giler lah weyh...
rasa cam baru semalam tahun baru .. baru semlam 2013 bertukar menjadi 2014...

x sabarnye nak tunggu bulan 3.. 
x sabar nak sarung jubah konvo untuk diploma aku..sumpah aku mesti nangis punya bila aku pakai jubah tu nanti...
penat lelah aku 3 tahun akhirnye berbaloi weyh... DIPLOMA AKAUNTANSI.. 
can't wait....

degree sasaran aku lepas ni.... :)
pasni nak sarung jubah konvo degree plak...
hope semua yang baca ni leyh doakan zati dapat sambung k :)..
harap sangat-sangat... :)

upsi 
uum 
umt 
umk 

please be nice to me.. amik la cek masuk menjadi penghuni mu.. ahahaha

kerja..
penat... aiishh sakit pinggang duduk berejam.. sakit kepala melayan kerenah pelanggan.. :)
tapikan tapikan... bulan ni dapat gaji ful!!..yeaaayyy!!..
Alhamdulillah.. my full salary.. ntah bapa ntah dapat :)


hati..
masih kosong...belum terisi...
mungkin masih sakit dengan si penghuni hati sebelum ini.. :)

till next post hope this month better than last mont 



maaf terkasar bahasa.. senyum :)

No comments:

Post a Comment