Wednesday 26 December 2012

aku

hai assalamualaikum..

hai kawan-kawan..
malam nie nak tulis short entry jew..
mungkin lebih tepat luahan hati..

aku sedar yang aku x secantik bidadari..
aku sedar yang aku x sebaik malaikat..
x sekaya bill gate.. xde pon harta bergunung gunung...
tapi...
aku manusia..
manusia yang ada perasaan sayang dan ingin disayang...
tapi...
setiap kali rasa sayang itu timbul.. 
rasa sayang tu x mampu nak kekal lama...
bukan sayang aku terpadam tapi rasa orang yang aku sayang.. 
aku pupuk sayang tu..aku jaga.. tapi ntah.. mereka yang sayang aku seolah-olah pergi..

aku sering telefon sebab aku rindu..
aku selalu mesej sebab aku nak ad selalu dengan kau..
hmm.. 
mungkin kau rimas dengan aku kan..
aku minx maaf.. 
kau dah malas nak layan aku...
hmm...
mungkin nie nasib aku...


sebab nie aku takut untuk terima kau.. untuk couple.. memang aku anggap kau lebih dari kawan aku..
aku dah start sayang kau..aku dah start rindu kau... 
sebab nie la yang aku takut
aku takut kau bosan dengan aku..dengan kerenah aku...dengan perangai aku
dan ni mungkin penyebab aku selalu kena tinggal..


menangis jalan terbaik..
mungkin aku nampak lemah tapi ini lah aku..bermain air mata..
bukan menagih simpati tapi mencari kekuatan...


p/s penaja :.. maskot tayar sayang pak cik .. :)


maaf terkasar bahasa.. senyum :)

2 comments: