Thursday 24 January 2013

luahan hati kott....

hai..assalmualaikum...

hai assalmualaikum semua.. :).. ngah wat pew tu??.. hari ni... semua kelas batal..ehehe.. cuti 4 hari di habiskan di Merlimau tercinta jew... :)..
rasa nak balik membuak-buak..but.. ntah la.. rasa untuk bersiap balik xdew.. and nak teman kan housemate kat sini...
pagi-pagi zati dah mengonline kan diri.. :)
disebabkan x glamour mana.. so xdew la aktiviti membalas chatting or balas comment :).. so sibuk mengeledah FB orang...from beginning till the end..
betul kata orang jika benda tu dah lepas..dah tertimbus.. dah tertanam dah x payah nak gatal-gatal tangan pi korek pi nengok..aiishh...
aku nie cerdik pandai sangat pi stalk FB ex dye..aiishh aku yang jelous.. entah la... even benda tu dah lama.. dah dekat setahun lebih.. tapi air mata aku jatuh juga..
lembut sangat hati nie....
aiishh hati kita dah janji kan... x nak menangis lagi..x nak sakit lagi..so chil honey.. benda tu dah lama.. xperlu kau nak bersedih... smile k..smile..

tapiii......

aiishh..xdew tapi..tapi.. ingat benda tu dah lepas...sekarang kau ngan dye... kau sayang dye kan.. so..  forget about the past and create the future.. make him happy when with you...

persoalannya.....

mampu kew aku nak buat dye happy??... hmm.. 
mampu ke aku jadi macam  ex dye??...
aku nak jadi diri aku.. tapi diri aku banyak kekurangan... 
macam mana aku nak happy kan dye kalau aku ada kekurangan??...
hmmm..
macam-macam aku fikir...
ntah la... 

dye macam dah bosan ngan aku jew??.. hmmm..
camne nie..aiishhh 
sayang giler kat dye.
hmm...


p/s: need shoulder pleaseee..... hmm..

p/s penaja : zati percaya pada diri and u can make it sayang.. :) be yourself and try to be what he want to at the same time :)..make him happy.. u should know him well first before you can make him laugh and smile.. go go chaiyokk :D


maaf terkasar bahasa.. senyum :)

No comments:

Post a Comment