Thursday 24 January 2013

risaukan itam

hai..assalamulaikum

hai..assalamualaikum... ap khabar readers blog nie... 
lama rasanye x menulis kat sini,hari nie terbuka hatii nak menulis..
ntah la...tetiba rasa menulis kat sini boleh melepaskan rasa...
start tue risaukan si dia yang ngah demam...
terasa tetiba diri ni jauh pula ngan dye..xdapat nak take care dye waktu dye ngah sakit...even dye ngan aku berada dalam satu negeri yang sama... aiishhh..
aiishh .. aku tau dye demam tapi aku nie sibuk nak manja-manja ngan dye.. x balas mesej x kol x dew masa untuk aku..x layan aku macam selalu aku dah start fikir bukan-bukan...OMG..OMG...zati karim kesayangan.. abang sayang cinta hati awak tu tengah demam.. pleaseeee understand him sayang :)

demam dye bukan sebab kena ujan or panas yang teruk tapi coz dye nak benti isap rokok... aiishh sian sangat kat dye... pleaase take care ye... saya kat sini risau kan awak cangat-cangat...grrr...
jangan paksa diri tu sangat..ti sakit lain yang datang...

susah rasanyew nak buang rasa risau nie bila orang yang disayang sakitt.... " jalan mundar mandir...

p/s: itam gi makan ubat ye... gemuk kat sini jauh nak suapkan ubat...




pssssttt... have something to tell u alll...
ex itam kita tu kan comel giiileerrrr....
rasa rendah diri la plak bila nengok..aiishhh selendang lilit-lilit.. bergaya abis seyh... rasa aku ngan dye jauh giler berbeza...
dye lebih kurus dari aku..
lagi cantik dari aku..
ntah la..
kadang-kadang rasa something bad la..

" okie duduk bawah bantal.. """" crying....


p/s penaja : aku akan memang akan rasa rendah diri bila nengok ex-ex orang yang aku sayang..aku akan wat perbandingan antara aku dan mereka and i'm always be the looser..  =.=




maaf terkasar bahasa.. senyum :)

No comments:

Post a Comment