Wednesday, 29 October 2014

luahan hati

hai assalamualaikum...

hai.. awak-awak semua.. apa khabar hari ni??.. sihat?.. if x sihat mohon cepat-cepat pi jumpa doktor na.. minx ubat k.. :)...tak mau sakit-sakit k..

hari ni rasa macam nak menaip lelaju..macam banyak giler nak cerita...
soal hati mungkin.. 
ntahla.. semalam dah wat luahan hati dengan peod.. tapi hati ni masih sakit x taw kenapa.. aku mungkin terlampau menjaga hati ramai orang lebih dari hati aku sendiri... ntah la...
aku cuba jadi seperti biasa tapi.. makin aku cuba jadi biasa aku makin sakit.. hmmm...
cuba untuk menangis tapi aku xtahu kenapa aku x mampu menangis.. mungkin aku dah set kan minda aku yang aku dah x nak menngis sebab benda-benda ni.. aku x nak nampak loser sebab benda kecik-kecik ni..
come on zati... awak dah besar umur dah 22 tahun.. dah mampu berfikir kan..terima je yang terjadi... bukan kau x kuat . kau dah penah lalu itu ini.. kau boley bergelak ketawa walau kau sedang menangis hiba dalam hati... just be strong zati :)...
eh hati kau kan dah janji pada zati x nak dah sakit sebab benda-benda remeh ni??.. kenapa nak mungkir janji??.. 
pliss la.. dah-dah la kau menangis untuk sesuatu yang belum tentu untuk kau... 

22 tahun bukn no yg kecik untuk kau kecik ati iri ati dengan benda2 kecik zati... be katang plis.. senyum biar sentiasa di bibir.. biar dye nampak kau kuat bukan lemah... hiii

x maw jadi cengeng k zati...

xperlu jadi orang lain biar kan kau terus jadi diri kau...

terlampau pikir benda-benda yang remeh buat kau lupa sesuatu yang lebih penting..

pliss kertawa k zati!..

till next post 
 :) 


maaf terkasar bahasa.. senyum :)

No comments:

Post a Comment