Sunday 2 November 2014

hai assalamualaikum!!..

hai assalmualaikum!!... apa khabar kamu-kamu.. sihat x??... cek ni pala pening sokmo.. ntah kenapa x taw la.. konon2 banyak pikir la kononnye hiii.. 
ntah la.. hati ni rasa cam xtenang.. maybe.. maybe la..
tapi seriusly x taw apa yang di fkirkannya... cam lost dalam pemikiran seniri...
if korang nak taw.. ni la zati.. suka nak terlebih pk.. padahal its nothing.. benda remeh-remeh di anggap besar.. sengal kan.. hiii...
lately ni.. cam nampak kekawan cam bnyak giler problem.. ada yang ngan kekawan ada yang ngan pakwe ada yang dengan famuily.. ada yang dengan diri seniri.. hiii.. be strong k kekawan.. :D..
ntah la.. zati kalau nak cakap yang zati sentiasa happy pun x juga.. ada je masalah.. ada je benda pelik yang nak zati pk... tapi zati pilih untuk amik jalan mudah... lupakan.. x pn lari dari masalah tu.. itu zati... tapi bagi kekawan zati nak cakap cuba hadapi k.. solve it... sebab selagi masalh tu x selesai selagi tu dye mengekori...
perlahan-lahan cuba selesaikan k.. make it simple.. xde masalah yang x boley kita x selesaikan :D.. every masalah ada penyelesaian..
jangan jadikan masalah tu satu bebanan tapi jadikan masalah itu satu pemangkin untuk kita terus kedepan.. :D..

nak cakap soal hati??..
boley juga mungkin... hiii..
hati zati masih bebelah bahagi... ntah la.. ada kala suka ada kala rasa nak lupakan.. sebab ntah la.. to much people di keliling dye..
aku rasa aku patut pergi jauh..
so aku pasang satu dinding antara aku dan dia... haha..

bulan november dah...
bulan ni sorang kawan baik aku akan kawin... yeeayyy!!.. seronok!!..
seronok untuk dye dan pasangan...
hiii . aku??..
ntah bila.. bayang calon pon x berapa nak nampak so aku x mampu nak menjangka kan yang aku kawin bila.. hii
tapi aku tetap dengan angan-angan aku nak wat majlis cam english garden.. haha.. yang kaler pastle kaler tu.. hii..
berangan x sudah kau ni zati..
payah laki ko nak melayan angan-angan kau ni nanti weyh!!.. hahaha

membuak-buak rasa nak pi jalan..tapi aku kena kawal nafsu jalan ni dulu sebab aku ad benda aku nak perolehi dengan duit aku seniri.. walaupun dah ada liability..
aku tetap nak tambah liability aku.. hiii..
#prayforzati pliss..

k till next post

XOXO :D

maaf terkasar bahasa.. senyum :)

No comments:

Post a Comment