Sunday 30 November 2014

DECEMBER 2014

hai.. assalamualaikum semua!.. :)

hai semua.. aku tanya apa khabar.. aku tanya apa khabar.. hiii
semoga semuanya sihat2 belaka la hendaknye.. ana yang x bapa nak sihat tu cepat2la pi jumpa doktor mintak ubat ye... hiii
december.. bulan 12.. eh nak abis dah tahun ni.. eh.. eh.. cepatnye masa berlalu...cemburu pulak masa ni dengan kita..cepat betul di berjalan sepantas kilat... 
to much thing happen this year.. happy thing.. weee...
start dari aku konvo..aku dapat keja.. sampy la kecik kawin... penuh dengan warna warni hidup aku tahun ni.. :)..
harap bulan akhir bagi tahun ni pon sama.. bagi aku pengalaman indah mungkin.. hiii...
azam tahun ni boley la di katakan berjaya sikit..sikit ah.. hii.. kita nak kurus.. turun la 2 3 kg.. kurus la juga kan kan.. kah kah.. mohon gelak untuk zati... 
berharap lebih tapi apakan daya.. diet pon x boley oiii.. asal nampak makanan ngap..asal makanan ngap.. turun 2 3 kg tu pon kejayaan taw bagi zati.. haha..

untuk tahun depan.. 

mungkin berusaha untuk dapatkan sebuah kereta untuk diri aku.. hahaha.. 
ajet-ajet berani oii nak beli kereta.. nak bawa keta pon dekat setahun lebih x bawa oiii.. 
mohon bila ada kereta sendiri aku jadi berani.. Amiinnnnn.. doakan la hati aku ni kuat nak bawa.. kih kih... 
kereta ap??.. 

hmmm maybe  

axia 

or 

iriz

masih dalam permerhatian... 
full loan ka duit muka?.. insyallah pakai duit muka.. atas bantuan mak n abah.. hii doa-doakan zati ye kekawan.. kih kih...

hii k la.. sampy jumpa next post.. ti kita cecite lagi ye..

xoxo

maaf terkasar bahasa.. senyum :)

No comments:

Post a Comment