Saturday 21 February 2015

kahwin!! :D

hye.. assalamualaikum


hai.. assalamualaikum semua.. apa khabar semua??.. hope semua baik-baik sahaja..mana yang tengah sakit and ondaway nak sakit tu.. cepat-cepat pergi jumpa doktor pi minta ubat biar sakit tu tak melarat!! :).. kalau nak lebih efisieennn sila la berehat dengan jayanya ye :)..

sebelum lebih panjang lagi aku melalut baik aku terus ketujuan asal.. hiii

sebenarnya entry ni dah berkurun bertapa dalam draft diari ni.. tapi tak menyempat nak post disebabkan customer pak mat ni x berhenti-henti mai kuar masuk kedai..abis pengsan den nak melayankan dyeorang.. so hari ni rasa macam tenang-tenang air di kali moh le kita menyambung menaip... hihi

this entry is for my sweet friend FATIN...

sweet couple ever!!
TAHNIAH awak!!!..
tahniah for u.. 
mungkin tak terlambat lagi untuk aku ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU!!..
feel happy untuk kau dah pasangan kau tin!!..
cantik sangat kau dalam gambar-gambar sepanjang majlis kau... :)
sorry sangat-sangat aku x mai majlis kau.. bukan sengaja weyh..aku kerja x mampu nak cuti..sori sangat-sangat taw!!..

raja sehari 

sumpah cantik giler kau tin masa majlis ni.. aku suka giler baju ko.. cun ya amat!!.. :D
serba kuning dah kena la ngan gelaran raja sehari kan :D.. 

bridesmaid atin cun-cun 
aku nak cerita lebih-lebih pon aku tak boleh sebab aku xde kat tempat kejadian aku just nak bagitau yang aku happy untuk kau.. and pesanan penaja untuk kau.. doa-doakan la untuk aku pulak ye.. hiii :P

anyway sebelum aku lupa.. majlis belah pihak lelaki pon kau cantik sangat tin!!.. suka giler colour baju kau..


SELAMAT PENGANTIN BARU!!

semoga ikatan yang terbina akan terus kekal sampai ke anak cucu dan seterusnya terus ke jannah atin..selamat menempuhi alam baru kehidupan..bersabar dengan setiap ujian yang mendatang.. and paling penting semoga dapat baby cepat!!.. x sabar nak dapat anak buah angkat ni..

p/s : nanti anak kau aqiqah aku mesti datang punya hii :)

banyak sangat benda happy dalam hidup aku sepanjang bulan 2 ni.. hope bulan tiga nanti akan terus begini.. hii 

and for you all punya information... BFF aku yang kawin tahun lepas already nak tukar title to mummy!!.. 

wee!!.. happy giler untuk kekawan aku ni :D.. 


okay till next post 

XOXO 

maaf terkasar bahasa.. senyum :)

No comments:

Post a Comment