Wednesday 25 February 2015

kau & aku

hai assalamualaikum..

kau 
hadir cuma untuk mencuit hati..
tapi tidak bermaksud untuk memiliki.. 
baik kau pergi..
bersama janji kau yang belum pasti...

aku 
bukan membenci.. 
tetapi aku penat meratapi..
sesuatu yang aku sendiri tak pasti.. 

kau
memberi harapan setinggi gunung..
tapi.. tiada langkah kau orak untuk mengapai harapan..
kau biar rasa mati tanpa ada yang mengerti..

aku..
memandang sepi setiap janji yang pergi..
setiap satu harapan yang kau tabur di lautan janji..
aahh aku lupa.. 
setiap janji yang diberi hanya manis dibibir dan bukan dari hati..


..........

nukilan ni bukan untuk menguji kau tetapi untuk buat kau mengerti.. apa erti rasa sakit hati..
mungkin cuma luahan hati sepi.. yang sering di sakiti. :)..

tapii.. jangan kau sangak.. yang sering tersakiti ini lemah..
maaf tangkapan kau salah sama sekali..
aku dah kuat.. jadi diri sendiri. :D..
terima kasih untuk pengajaran dan pengalaman :D.. 


XOXO..

till next post :)


maaf terkasar bahasa.. senyum :)

2 comments:

  1. dia
    hadir untuk kita
    untuk menghuni
    mahupun menyinggah
    lama atau sebentar

    kau
    kau harus pasrah dan redha
    kerna apa yang berlaku
    pasti ada hikmah

    kita
    kau dan aku
    dia atau mereka
    semua sama sahaja
    mungkin hari ni hari kau
    esok lusa hari mereka pula

    ps: typo bersepah woii. hahahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHAHA.. abaikan typo melampau tu weyh!!..
      anyway x jiwa puitis pagi2 ni nak balas..
      sabo ea tunggu jiwa puitis baru balas.. hahaha

      Delete