Monday 20 April 2015

cinta

hai assalamualaikum..

hai assalamualaikum semua... apa khabar semua??.. hope semua sihat-sihat je... 
rasa dah lama x menaip rasa dah lama x merapukan diri dengan tulisan ntah pape dalam diari online.. bukan apa just bz.. errr.. bz ngan apa aku sendiri pun xtaw.. 

malam ni rasa nak menaip.. tapi aku sendiri lupa nak menaip tentang apa.. lupa.. hujung pangkal.. lupa akar tulisan.. ahh mungkin rapuan yang aku sendiri tak tahu mana mula dan mana hujung nya.. ntah la.. lately hati ni sering sakit.. 

benci weyh bila hati sakit.. 
sakitnya tuh di sini weyh!!.. 

sakit sebab apa??.. 
sebenarnya malas nak mengaku tapi nak beritahu juga..sakit dekat yang namanya "lelaki"
ahahaha dammm... aku dah janji kot x nak feeling lebih2.. cisssssss... camne lah leyh jatuh suka.. grrr.. nengok bila dye dah start buat perangai aku yang sakit.. hahaha..

tapi aku dah besar so i am okay... okay to stand and face the world.. orang cakap pengalaman mematangkan. orang pon ada cakap.. kalau orang tak nak jangan paksa... and i just let it go.. let it goooo....  #gayafrozen   pedih memang la pedih tapi nak wat pe.. nangis lebih2 wat kurang air dalam badan weyh... hahaha 

cinta...
aku benci perkata tentang cinta..
mungkin ada ketika cinta buat kita lupa dunia..
tapi aku rasa cinta lebih banyak beri derita...
orang kata aku kata cinta itu celaka sebab aku belum jumpa..
yang benar-benar ada masa suka dan duka..
tapi penat dah mencuba semua cinta kenapa masih terluka??...
tak rasa muak kah mencuba dan  terus terluka..
kekadang mereka yang di beri ruang cinta persiakan apa di depan mata..
jadi aku ambil jalan mudah untuk lupakan cinta yang hanya datang untuk suka-suka...
aku akan cuba beri ruang pada yang benar-benar suka dan ada waktu duka... 
jika kau cuma bawa cinta yang ada waktu suka... 
tapi kau hilang waktu aku berduka..
dan hanya hadir bila aku ketawa 
dan kau pergi kala ada air mata yang aku seka...
lebih baik kau tutup mata dan anggap aku tiada.. 
sebab aku dah penat terluka.. 

ahhhh kan dah kuar ayat jiwang nak pengsan aku ni...
mohon xde la yang muntah kaler-kaler ye.. 

till next post

XOXO :)

maaf terkasar bahasa.. senyum :)

1 comment:

  1. cinta itu rasa
    rasa yang membuatkan kita bahagia dan derita
    cinta itu membuat kita lupa
    lupa akan dunia
    alpa dengan cinta yang palsu

    kutiplah cinta kau
    cinta pahit dan manis
    kerana suatu masa nanti kau akan mengerti
    erti cinta hakiki
    kerana suatu masa nanti kau akan tersenyum
    mengenang laku kau yang dahulu

    bertahan dan bertabahlah dikau
    kerana aku disini sentiasa berada di sisi mu
    walau apa yang terjadi nanti.

    ReplyDelete